Tuesday, November 10, 2009

Sayaaaangggg poster ini!

Posted by Nur Insyirah at 1:47 PM


Saya asyik monyok sahaja sejak kebelakangan ini. Masakan tidak, certia kegemaran saya Geng sudah tidak dapat dipasang lagi kerana CDnya sudah rosak. Saya juga yang merosakkannya. Saya suka bermain-main dan pegang CD itu dan kadang-kadang saya peluk hingga meninggalkan kesan calar-balar pada badan CD itu. Kasihan. Saya memang tidak pandai menjaganya pada umur sebegini. Akhirnya, saya juga yang merana kerana tidak dapat menontonnya lagi.

Melihat keadaan saya begitu, abah tidak sampai hati. Beberapa hari kemudian, abah memebelikan saya DVD Geng yang baru. Seronoknya.... Tetapi, saya nampak ibu seolah-olah membisikkan sesuatu pada telinga abah. Saya rasa ibu memberitahu abah supaya jangan tunjukkan kepada saya DVD dan covernya sekali. Bimbang ia rosak dan terpaksa keluarkan RM untuk kesekian kalinya hihihihi.

Apa yang dapat saya pegang adalah poster sahaja. Poster pun posterlah! Biasanya, setiap malam saya mesti tidur awal. Tetapi memandangkan malam itu saya sudah lama tidak menonton Geng, masa tidur saya berganjak ke jam 10 malam.

0 comments on "Sayaaaangggg poster ini!"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal