Saturday, April 24, 2010

Entry Pertama 2010...

Posted by Nur Insyirah at 8:30 AM 0 comments

Ibu terlalu sibuk hingga tidak sempat kemaskinikan blog saya. Kasihan ibu. Kata ibu, tahun ini tahun paling mencabar buatnya. Banyak benda yang perlu diberi perhatian. Ibu juga memberitahu saya yang dia tidak pernah terfikir akan melalui situasi mencabar pada usianya sekarang. Masih terlalu awal dan masih banyak pengalaman yang perlu ibu cari. Ibu sentiasa pesan pada saya supaya faham dengan kerjaya ibu yang tidak menentu masanya. Di pejabat ibu perlu selesaikan kerja yang tiba-tiba datang tanpa diundang. Sebab itu ada kalanya ibu terpaksa membawa pulang kerja ke rumah kerana mahu mengejar deadline.

Abah pula sibuk dengan studinya. Setiap hari Ahad abah ke kelas. Abah hanya ada satu hari untuk rehat. Ada kalanya hari Sabtu juga abah terpaksa ke sekolah kerana ada sukan sekolah, ganti bagi cuti-cuti peristiwa dan sebagainya.


Walaupun ibu dan abah sibuk tahun ini, mereka tidak pernah leka memberi layanan istimewa kepada saya. Saya tidak kisah blog saya tiada berita, itu tidak berapa penting. Yang penting kasih sayang ibu dan abah kepada saya tidak pernah terabai. Terima kasih Ibu. Terima kasih Abah.

Saya sayang ibu dan abah.

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal