Wednesday, August 25, 2010

Berbuka Puasa Bersama Tuan Abdul Latip Talib

Posted by Nur Insyirah at 1:09 PM 0 comments





Pada Isnin lepas (23hb Ogos 2010) saya bersama ibu berbuka puasa di luar. Kami menerima jemputan daripada penulis tersohor di Malaysia, Tuan Abdul Latip Talib. Saya berasa teruja dan terharu dijemput bersama.

Pada mulanya ibu terfikir-fikir sama ada mahu membawa saya ataupun tidak. Ibu bimbang sekiranya tidak dapat menjaga saya dengan baik, maklum sahaja abah tidak turut sama dengan kami. Akhirnya ibu nekad membawa saya dengan memesan berkali-kali supaya saya tidak nakal-nakal di majlis itu nanti.

Beberapa minit pertama saya menjadi seorang yang pemalu. Tidak lama selepas itu saya seperti berada di taman permainan kanak-kanak. Ibu sudah mula menggelengkan kepala. Adik Khaalish menjadi teman saya pada waktu itu. Tetapi Adik Khaalish baik-baik sahaja, tidak seperti saya.

Saya pun tidak tahu mengapa saya jadi peramah yang amat sangat pada waktu itu. Ibu, jangan serik membawa saya keluar berjalan-jalan ya. Maaf sekiranya saya tidak duduk diam kerana saya memang tidak boleh duduk setempat sahaja pada waktu yang agak lama.
 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal