Thursday, December 4, 2008

Boleh Saya Tolong?

Posted by Nur Insyirah at 1:55 PM



Perkara pertama apabila ibu dan abah longgokkan kain di hadapan saya adalah saya akan ambil kain itu dan masukkan ke dalam mulut saya. Seperti biasa, masa yang sesuai untuk ibu dan abah melipat kain baju adalah waktu malam. Kesian ibu dan abah, dan saya juga tidak ketinggalan mahu menolong mereka. Hasrat saya memang mahu menolong, tapi saya rasa saya bukanlah menolong malah hanya tolong sepahkan saja hehehe....

Lihatlah gelagat saya yang bertungkus lumus dan beriya-iya apabila berhadapan dengan pakaian saya. Kadang-kadang ada juga yang tercampak ke belakang saya kerjakan.

Posted by:
Nisa

0 comments on "Boleh Saya Tolong?"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal