Monday, April 27, 2009

Berkunjung ke Zoo Negara

Posted by Nur Insyirah at 10:08 AM


Bestnya ke Zoo Negara. Ini pertama kali saya menjejak ke sini. Ibu dan abah pun sama, pertama kali menjejak ke Zoo Negara sejak berkahwin. Dan yang paling best adalah... Abang Furqan dan Abang Farhan pun ada juga.

Seronok betul tengok haiwan-haiwan jinak. Ada anak angkat TV3, tidak lain tidak bukan si Hippo, tapi... Hippo menunjukkan belakangnya apabila kami hendak berpossing dengannya. Sedih betul :( Nasib baik ada anak rusa yang cute. Sempat juga saya bermain-main dengan anak rusa tersebut. So sweet!


Kami juga mengunjungi kawasan untuk kanak-kanak. Antara haiwan yang terdapat di dalamnya adalah kuda, arnab, tupai, burung-burung kecil dan sebagainya yang kecil-kecil belaka.

Lama juga kami di sana. Pukul 10 pagi kami sampai, jam 2 petang kami pulang. Walaupun lama di sana, kami masih tidak sempat mengelilingi gurun Savanah di mana terdapat haiwan lain seperti harimau, singa dan sebagainya. Ibu dan abah sudah letih. Ada jodoh, lain waktu kami akan berkunjung lagi ke Zoo Negara. Tetapi bila? Hehehe...






Poste
d by:
Nisa

0 comments on "Berkunjung ke Zoo Negara"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal