Sunday, July 12, 2009

Meja Studi... Babak 1

Posted by Nur Insyirah at 1:07 PM

Saya suka memanjat kerusi meja makan. Itu adalah akal terkini yang saya dapat. Ibu asyik terkejut apabila saya sudah berada di atas kerusi secara tiba-tiba. Perkara ini tidak boleh dibiarkan begitu kerana rungsing saya akan terjatuh apabila ibu dan abah leka walaupun hanya beberapa saat.

Kerana itu... abah dengan rasminya membelikan saya set meja studi untuk saya. Dengan harapan saya tidak memanjat kerusi orang dewasa lagi. Memang menjadi. Saya tidak pedulikan kerusi orang dewasa lagi. Saya suka bermain dan menonton dengan duduk di atas kerusi saya.

Namun, ia tidak kekal lama. Apabila saya bosan menggunakannya, saya berbalik pada tabiat saya yang suka memanjat kerusi orang dewasa. Akhirnya, kerusi tersebut terpaksa dipindahkan ke dalam bilik stor. Tinggallah meja makan sahaja, tanpa kerusi. Sekiranya ibu dan abah hendak makan berhidang, mereka terpaksa makan seperti buffet hehehehe. Apabila ada tetamu datang barulah kerusi itu dikeluarkan.

Nampaknya, saya lebih suka benda yang mencabar.

Posted by:
Nisa

0 comments on "Meja Studi... Babak 1"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal