Monday, October 13, 2008

Beraya di K.L Pula

Posted by Nur Insyirah at 1:29 PM

Bersama Kak Shida & Abang Hilmi

Pada 11 Oktober yang lalu, saya sekeluarga beraya di rumah ibu dan bapa saudara saya sebelah ibu. Bermula seawal 7 pagi kami keluar dari rumah menuju destinasi pertama iaitu di rumah Ummi (mak long). Manakala abah terpaksa melencong ke sekolah kerana ada merentas desa. Saya dan ibu berkampung di rumah Ummi sampai Maghrib. Abang Hilmi dan Kak Syida begitu setia bermain dengan saya.

Rombongan dari Jasin Melaka iaitu rakan kembar saya Nurul Arina Farhana & Nurul Hannan Farhana tiba jam 5.00 petang bersama ummi dan ayah mereka Auntie Azian dan Auncle Zairin. Itulah kali pertama saya, ibu dan abah melihat pasangan kembar ini selepas setahun umur mereka. Auntie Ijan dan Auntie Iman pun ada bersama-sama putera mereka iaitu Najmi Hakim dan Irfan Hakim. Auntie Nora pun ada... seronoknya!

Selepas Maghrib kami ke rumah Ujang & Mak Ujang di Kampung Pandan. Meriah sekali suasana di sana. Seronoknya ramai kawan.

Posted by:
Nisa

0 comments on "Beraya di K.L Pula"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal