Friday, October 24, 2008

Rombongan Alang, Pak Lang & Boy Team...

Posted by Nur Insyirah at 1:54 PM
"Mari adik-adik sayang... Abang Furqan hendak bercerita."

"Ey eh Syeera... abang saya dah panggil tu. Jom kita dengar apa tajuk yang nak diceritakan kepada kita."

"Alllaaaaa... best ke Abang Farhan? Macam tak faham je bahasa yang Abang Furqan gunakan. Bahasa kita hanya kita berdua je yang faham. Bahasa dia, Kak Nuha faham lah kot."

"Ye tak ye jugak kan. Kalau begitu kita sembang sesama kita je la. Syeera macam ada cerita je nak bagitahu saya."
"A ah, hari tu badan saya penuh ruam. Dari muka sampai la ke kaki ni."


"Ye ke? Kesian Syeera. Banyak-banyak bersabar lah ye. Hmm... tapi dah sembuh kan?"
"Alhamdulillah... saya dah baik sekarang. Dah boleh sambung berjalan raya dah pun."


"Dan dah boleh senyum juga. Cheessseeee...."

"Errr Abang Farhan... Abang Furqan tu tak habis bercerita lagi ke hehehe?"
"Tu la pasal. Dia tak sedar ke yang kita ni tak dengar cerita dia? Ey Eh, awak nak ke mana pula tu Syeera? Cerita awak dah abis ke?"


"Alamak, Syeera dah tinggalkan saya sorang-sorang. Hmm apa saya nak buat dengan benda ni ye?"

Posted by:
Nisa

0 comments on "Rombongan Alang, Pak Lang & Boy Team..."

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal