Sunday, September 21, 2008

Saya & Program Cakcibo Bersama Anak2 HIV

Posted by Nur Insyirah at 8:38 PM




Ustaz Wanzu.

Bersama auntie rashiela nurain. Akhirnya, dapat juga saya berjumpa dengannya.

Abg Izuddin mendukung saya yang menangis ketika itu.

Akhirnya, saya keletihan....

Begitu meriah bersama-sama kanak-kanak rupanya. Memang benarlah jika dikatakan zaman kanak-kanak adalah zaman paling ceria, penuh warna warni dan seronok. Tetapi saya adalah kanak-kanak yang tidak berapa seronok pada hari itu. Saya seperti tiada mood. Saya pun tidak pasti mengapa jadi begitu. Pelik juga. Bukankah saya begitu seronok apabila berada di luar dari rumah. Petang-petang abah dukung saya di luar rumah, tidak pula saya rasa tidak selesa. Hmmm....

Posted by:
Nisa

0 comments on "Saya & Program Cakcibo Bersama Anak2 HIV"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal