Tuesday, September 2, 2008

Tolong... Saya Kena Buli

Posted by Nur Insyirah at 1:17 PM

Situasi ini berlaku sehari sebelum umat Islam berpuasa. Kenapa berlaku sebelum puasa? Kerana dalam bulan puasa semua orang hendak membuat kebaikan, dan hendak tinggalkan perbuatan yang tidak elok. Patutlah saya dibuli pada hari-hari terakhir sebelum menyambut Ramadan. Sedih betul saya uhuk uhuk....

Macam-macam benda yang dilakukan ke atas saya, tetapi disebabkan kudrat saya yang terhad, saya hanya mampu menerima 100%, tidak boleh menolak langsung uhuk uhuk.... tapi, sempat juga saya tersenyum.

Ribba ribba anggre anggre... yo yo yo rapers... hmm macam-macam keluar dari mulut ibu. Abah pula bersedia dengan kamera di tangan sambil menggayakan seperti seorang photographer yang sedang mengambil gambar seorang model.

Waaaa tolongggg saya dibuli....


Posted by:
Nisa

0 comments on "Tolong... Saya Kena Buli"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal