Friday, September 26, 2008

Aidilfitri Pertama Saya

Posted by Nur Insyirah at 5:33 AM
Di kesempatan ini, saya, ibu dan abah mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua umat Islam di dunia ini.

Ini adalah aidilfitri pertama saya. Dan tahun ini juga adalah aidilfitri pertama bagi ibu dan abah menyambutnya bersama-sama saya. Tahun lepas umur saya empat bulan di dalam kandungan ibu.

Esok saya sekeluarga akan pulang ke kampung di Kelantan. Insya-Allah kami akan berangkat selepas sahur supaya kami boleh tiba awal dan mudah-mudahan pada masa itu cuaca tidak berapa panas.

Selamat Hari Raya semua!

Posted by:
Nisa

0 comments on "Aidilfitri Pertama Saya"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal