Friday, August 15, 2008

Hadiah Ini untuk Saya?

Posted by Nur Insyirah at 1:35 PM



Pada 13 Ogos 2008, seperti yang dinanti-nantikan, akhirnya sampai juga bungkusan kiriman Mama Majidah. Menurut ibu saya, Mama Jid beriya-iya hendak membelikan sesuatu untuk saya. Hinggakan semasa saya sekeluarga hendak ke kenduri Uncle Faizi di Palong 3 Negeri Sembilan, Mama Jid menelefon ibu dan meminta ibu mengukur panjang kaki saya. Sedangkan kami berada di dalam kereta pada ketika itu. Bagaimana hendak mengukur, pembaris pula tiada. Ibu saya menggunakan jarinya dan saya hairan apalah yang ibu saya lakukan pada kaki saya pada masa itu. Geli saya dibuatnya. Hari ini baru saya tahu, rupa-rupanya Mama Jid menghadiahkan saya kasut, hair ban dan dua helai baju. Saya begitu teruja sekali.

Ibu saya beriya benar mengambil gambar saya dan hadiah yang Mama Jid beri. Katanya, itu permintaan Mama Jid kerana dia mahu melihat saya bergambar dengan hadiah yang diberi.

Terima kasih Mama Jid.

Posted by:
Nisa

1 comments on "Hadiah Ini untuk Saya?"

madoka miyajima on August 28, 2008 at 3:19 PM said...

hehehe... alohh..lohh.. shumelllnyaaaa sheera.. sorryla..Mama Jid tak jumpa topi yg matching dgn baju.. at last hair ban sebagai ganti... selamat melaram di hari raya yer..(",)

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal