Saturday, August 9, 2008

Sudah Pandai Meniarap

Posted by Nur Insyirah at 11:47 PM
Umur saya sekarang lima bulan. Saya sudah pandai meniarap sejak empat bulan lebih. Asal saya baring atas tilam sahaja mesti saya hendak meniarap. Bahkan menurut ibu saya, dalam tidur pun saya akan meniarap sambil mata terpejam. Agaknya apabila saya pandai melakukan sesuatu sahaja, perkara itu mesti terbawa-bawa dalam tidur saya. Hmmm.... mungkin juga.

Seperkara lagi, saya suka senyum. Apabila melihat orang sahaja saya mesti senyum pada orang itu. Saya pun tidak mengerti mengapa terjadi sebegitu. Tetapi itu adalah hakikat kebanyakan orang yang saya jumpa mesti berkata saya ini suka senyum. Kemungkinan semasa saya masih dalam perut, ibu saya pun suka tersenyum.

Untung juga saya suka senyum, tidaklah saya dikata sombong. Insya-Allah, saya akan kekalkan cara saya ini hingga saya besar. Itu pun kalau saya ingat hehehe. Kata orang, senyum itu sedekah.

Posted by:
Nisa

0 comments on "Sudah Pandai Meniarap"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal