Thursday, August 28, 2008

Saya dan Botol Susu.... (Episod 2)

Posted by Nur Insyirah at 10:59 PM
Setiap kali saya menghisap botol susu, secara automatiknya kedua-dua tangan saya mesti terangkat. Seolah-olah sambil minum saya memerhatikan tangan saya. Kadang-kadang seperti saya sedang mengira jari tangan saya. Kata ibu sedara saya, saya sedang mengira jumlah duit agaknya.... Ibu pula berpendapat saya sedang mengira apa-apa sahaja, kemungkinan mahu mengikut jejak abah yang hari-hari berhadapan dengan angka. Hmm, macam-macam...

Kata ibu, saya sudah kurang minum susu. Biasanya 3oz dapat saya habiskan dengan sekali minum sahaja. Tetapi sekarang beberapa kali minum baru habis. Mungkin saya hendak mencuba sesuatu yang baru agaknya. Makanan lain selain susu. Semasa berkunjung ke rumah ibu sedara di Kg Bendahara Selayang, ibu sedara sepupu saya menyuap saya coklat. Wah! begitu asyik sekali saya menikmati kelazatan coklat itu. Ada juga yang menyuap kueh yang lembut pada saya. Ibu tergamam melihat saya.

Posted by:
Nisa

0 comments on "Saya dan Botol Susu.... (Episod 2)"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal