Tuesday, August 26, 2008

Saya dan Walker

Posted by Nur Insyirah at 11:14 PM
Melihat ibu tidak sempat memerhatikan saya yang terbaring di atas tilam semasa dia berada di dapur, dan semasa abah tiada di rumah, abah mengambil keputusan membeli dan meletakkan saya dalam walker. Ini bagi keselamatan saya juga. Sekarang saya sudah pandai bergolek-golek di atas tilam, dan kadang-kadang terdengar ibu menjerit memanggil nama saya. Rupa-rupanya saya sudah berada jauh dari tilam saya hehehe. Jadi, apabila saya duduk atas walker, ibu tidak risau sangat. Tambahan pula saya sudah boleh mencapai apa-apa sahaja objek yang menarik minat saya, dan memasukkan objek itu ke dalam mulut saya.

Tetapi ibu tidak benarkan saya duduk lama dalam walker kerana katanya pinggang saya masih lembut.

Posted by:
Nisa

0 comments on "Saya dan Walker"

 

Ini Satu Cerita... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal